خانه » دیجیتال مارکتینگ » طراحی سایت
سایت مجله ای مجازی برای شما است که هر که به شما نیاز دارد آن را می بیند! فرقی نمی کند شاغل هستید یا خانه دار! صاحب کسب و کاری هستید و یا کارمند! کافی است که هنر و مهارتی داشته باشید در همین لحظه نیاز شما به سایت پدیدار می شود. داشتن سایت مثل داشتن یک ویترین در بهترین جای دنیاست که همه کسانی که به مهارتتان نیاز دارند به آن محل مراجعه می کنند. این جامعه می توانند تمام فارسی زبانان و کسانی باشند که به فارسی در گوگل جستجو می کنند.
در حال حاضر، همه کسب و کارهای فعال در فضای اینترنت، به خوبی میدانند که داشتن یک وبسایت، حکم یک کارت ویزیت را دارد و برای فعالیتهای آنها ضروری است. از طرف دیگر، وبسایت معادل یک کاتالوگ تبلیغاتی است که با استفاده از آن، میتوان تمام محصولات و خدمات خود را به مشتریان نشان داد.
البته این کاتالوگ به راحتی برای میلیونها کاربر نمایش داده میشود و با صرف هزینههای فوق العاده پایین، شما میتوانید با خلاقیت و ارائه محتوای کاربرپسند، معرفی محصولات خود را چندین برابر جذابتر و مؤثرتر کنید.
لطفا به یاد داشته باشید که منظور ما از تأکید بر ضروری بودن داشتن وبسایت، طراحی و راهاندازی سایتی بسیار حرفهای و بهینه شده است که نیازهای مخاطبان و مشتریان را برآورده میکند و به اعتبار کسب و کار شما کمک کند. در غیر این صورت، وجود یک وبسایت عادی و بدون فعالیت هیچ کمکی به افزایش فروش و دیده شدن بیشتر کسب و کار شما نخواهد کرد.
گوشی های هوشمند متصل به اینترنت که دائما و در هر مکانی در دستان کاربران هستند؛ باعث میشوند که مخاطبان هر لحظه برای به دست آوردن هر اطلاعاتی، بی درنگ از وب سایتها کمک بگیرند. اگر بدن درد داشته باشند در گوگل نام بهترین متخصص و پزشک را در شهر محل سکونت خود سرچ میکنند و اگر گرسنه باشند، با جستجوی سریع و آسان، از بهترین و یا نزدیکترین رستوران اطراف محل زندگی خود، غذای مورد علاقه شان را سفارش میدهند. اکنون کاربران، حتی برای خرید کرم دست و صورت، با جستجو در سایتهای مختلف، قیمت برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و مشخصات هر محصول را با دقت بررسی میکنند تا بتوانند در میان دهها برند موجود، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. فرض کنید شما سازنده یک کرم دست و صورت با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، اما هیچ وبسایتی برای معرفی محصولتان وجود ندارد؛ در این صورت، میتوانید پیش بینی کنید که چه سرنوشتی در انتظار کسب و کارتان است. بنابراین، اگر پاسخ به نیازهای مشتریان خود را در اختیار دارید، بهتر است خودتان را به نمایش بگذارید و با داشتن یک وبسایت، این را به دنیا نشان دهید.
1. برندسازی و اعتبار. داشتن یک وبسایت با نام یا برند خودتان به حرفه ای شدن شما کمک می کند. در واقع شما با این دارایی به خودتان اعتبار بخشیدید. اگر برند هستید مطمئنا این که شما در سرچ گوگل نیستید مشتریانتان را به فکر فرو می برد و اگر حتی تبدیل به کسب و کار خانگی هم نشدید و صرفا در یک مهارت و هنر استعداد بالایی دارید می توانید نام خودتان را تبدیل به یک برند کنید. اجازه بدهید یک مثال برایتان بزنم: برای مثال شما یک کارمند هستید که در شرکت کارهای اداری را انجام می دهید. حتما با خودتان فکر می کنید که سایت برای شما ناکارآمد است. اما شما در اوقات فراغت خود لباس های بافتنی می بافید. می توانید با داشتن سایت و سئو آن سفارش بگیرید و درآمدزایی کنید. پس از مدتی بافتنی های شما با برند خودتان شناخته می شوند و به نوعی شما برندسازی کرده اید.
2. درآمد 24 ساعته. فرض کنید شما یک فروشگاه در بهترین نقطه شهرتان دارید. شما برای این که به صورت حداکثری در دسترس مشتری باشید از 8 صبح تا 12 شب فروشگاه را باز می کنید. چند نفر هستند که به محصول شما نیاز دارند؟ آیا همه به منطقه ای که شما هستید می آیند؟ آیا همه آن ها همت می کنند که از خانه بیرون بیایند؟ از همه مهمتر چند نفر از آن ها از جلوی مغازه شما رد می شوند بدون این که بفهمند محصولات شما چه ویژگی هایی دارد و در تک تک قفسه ها چه چیزهایی با چه قیمتی گذاشته اید؟ با تمام این ها می توانند گفت کمتر از 1 درصد از افرادی که به شما نیاز دارند واقعا به شما مراجعه می کنند. اما وقتی سایت سئو شده داشته باشید شما در تمام ساعات روز در دسترس هستید تمامی اطلاعات محصول را با جزئیات در اختیار مشتری قرار داده اید و تعداد مشتریان بالفعل شما به مراتب بیشتر خواهد شد.
3. صرفه جویی در هزینه! حتما شما هم از کسانی هستید که فکر می کنید طراحی یک سایت برای شما هزینه های گزافی دارد. اما وقتی عمیق تر نگاه می کنیم متوجه میشویم که ما با طراحی و سئوی سایت برای خرید یک فروشگاه یا یک ویترین بسیار بزرگ رو به روی جامعه هدف کسب و کار خودمان سرمایه گزاری می کنیم. این سرمایه گزاری که نهایتا 1 سال تا 1 سال و نیم به طول می انجامد به مراتب هزینه کمتری از اجاره یک مغازه کوچک در پایتخت دارد و بازدهی بیشتری خواهد داشت.
4. ارتباط نزدیک تر با مشتری. وقتی سایت دارید شما به ویدیو، عکس، متن و هر طور بخواهید می توانید با مشتری صحبت کنید و منظور خودتان را برسانید. می توانید همه جزئیات مربوط به مهارت یا محصول خود را بنویسید یا در ویدیو توضیح دهید. شما در سایتتان می توانید شخصیت منحصر به فرد خود را بسازید و به مشتری معرفی کنید.
5. ارتباط با مشتریان. کسانی که از شما خرید کرده اند شماره تماس و ایمیل از خود برایتان می گذارند. شما می توانید به آن ها برای تخفیفات ویژه خود، تغییر محل فروشگاه و یا حتی موجود شدن یک محصول به خصوص پیام دهید.
6.ارتباطات جدید. افرادی که شغل های مرتبط با شما دارند می توانند شما را پیدا کنند و به شما پیشنهاد همکاری دهند. برای مثال فکر کنید شما فروشگاه لباس های ورزشی دارید. می توانید با یک فراخوان به مشتریانتان با مربیان ورزشی آشنا شوید و کلاس های آنلاین ورزشی برگزار کنید.
این روزها از مهمترین راه های پیشرفت یک کسب و کار داشتن یک سایت است. ویژگی های یک وبسایت خود با توجه به ویژگی های یک کسب و کار می تواند متفاوت باشد. اما اینجا به چند مورد از این ویژگی ها که در همه مشترک است اشاره می کنیم.
2. کاربری آسان و قابل دسترس برای همه مشتریان و مخاطبین هدف شما یکی از ویژگی های مهم دیگر یک وبسایت است. شما باید بهترین، پرفروش ترین محصولات و خدمات خود را جلوی چشم بگذارید. اما نباید از جزئیات غافل شوید. در فروشگاه شما باید همه چیز به راحتی در دسترس مشتری باشد و نیاز نباشد زمان زیادی برای پیدا کردن آن صرف کند.
3. به روز بودن و پویا بودن وبسایت شما برایتان مشتری های همیشگی و وفادار می سازد. باید همیشه بهترین تجربه را به مشتری ارائه دهید.
4. دادن اطلاعات صحیح و درست در وبسایت بسیار مهم است. این که متن ها و تصاویر با موضوع کسب و کار شما ارتباط کامل نداشته باشد و یا به اندازه کافی مفید نباشد باعث می شود مشتری به شما اعتماد نکند. علاوه بر آن همانطور که می دانید گوگل هم به طور هوشمند متوجه کاربردی بودن مطالب شما هست.
5. امنیت وبسایت شما یکی از ویژگی هایی است که باید حتما به آن توجه شود. اگر سایت امنیت کافی نداشته باشد احتمال این که از دسترس خارج شود و یا هک شود بسیار زیاد است.
این که شما بتوانید کاری کنید که با جستجوی کلمات مرتبط با کسب و کارتان سایتتان بالا بیاید. به طرز سرسام آوری درآمد شما را بالا میبرد. سایت شما تبدیل به یک ویترین برای هرکسی میشود که به شما نیاز دارد. طراحی سایت و سئو شما را به آنچه از فضای مجازی انتظار دارید می رساند. هرگز شک به دل خود راه ندهید.
همانطور که گفته شد داشتن سایت و سئوی آن برای شما یک سرمایه گزاری خوب محسوب می شود اما با تمام این تفاسیر بعضی از قیمت های نجومی و عجیب شما را به فکر فرو می برد. با قیمت های معقول و پرداخت مرحله ای به شما کمک کنیم که در مدیریت هزینه های خود به مشکل نخورید
پکیج های طراحی سایت متفاوتی وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیازهای خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. شما می توانید انتخاب کنید که سایت با یکی از قالب های از پیش برنامه نویسی شده بالا بیاید و یا تماما به صورت اختصاصی طراحی شود. حتی می توانید با توجه به پکیج انتخابی یک سایت نمونه انتخاب کنید که تا حد زیادی شبیه به همان سایت طراحی شود. علاوه بر همه این ها شما پشتیبانی برای اصلاحات ظاهری و مشکلات فنی را تا 6 ماه پس از تحویل سایت اولیه دارید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید سئو می توانید به دو صورت انجام شود: کلاه سیاه و کلاه سفید! سئوی کلاه سیاه همان سئوی غیرقانونی است ( با دور زدن قوانین گوگل و ربات های آن) که پس از مدتی گذشتن از جایگاه گرفتن سایت، ربات های گوگل آن را شناسایی و مسدود می کنند. مزیت سئوی کلاه سیاه این است که در مدت کمتر از 6 ماه شما را به صفحه اول گوگل می رساند. اما سئو کلاه سفید شامل قوانین و مقرراتی است که گوگل از ما خواسته که رعایت کنیم تا یک وبسایت معتبر باشیم. علاوه بر آن تبلیغات (رپورتاژ، بک لینک، بلاگدهی) اصولی و برنامه ریزی شده به شما کمک می کند به مرور جایگاه خود را در صفحات گوگل بالا ببرید. شما در سرچ کنسول و گزارشات ماهیانه می توانید جایگاه های خود را پیگیری کنید.
سئو سایت
کمپین فروش
طراحی سایت
تبلیغات بلاگری
تولید محتوا ویدئویی
کوچینگ فردی
کوچینگ سازمانی
کوچینگ کسب و کار
عرضه یابی کسب و کار